Kızım 25 aylik memeye çok düşkündür sabah aksam sürekli emer. Geceleri yarim saat arayla kalkip emer uyku nedir bilmeyiz. Artik cok yoruldum. Dun bi karar verdim ve göğüs uçlarına yarabandi yapiştırdım. Gunduz pek bilmiyo ama dün gece baya zorlandik cok agladi aynı zamanda göğsüm tas gibi oldu cok agriyo ne zaman geçicek ne yapmam lazim tecrubeli olan guzel anneler sizden tavsiye istiyorum bide süt kesen bi ilac varmis kullanan oldumu yazarsaniz cok mutlu olurum