Benim bebeğim koltuğa tutunup yürürdü, inip çıkardı kendi başına ama inadına yürümeye heves etmezdi. Hazır değildi yani belli ki. Derken 14,5 aylıkken yürüdü. Zamanı vardır mutlaka acele etmeyin, 18 aya kadar yürümesi normal görülüyor doktorlar tarafından.