Merhaba arkadaşlar emzirirken Roll-on ya da deodorant kullanıyor musunuz? Ben kolonya ile silerek ter kokusunu önlemeye çalışıyorum ama işe başlayınca uzun süreli beni kurtarmayabilir. Siz nasıl yapıyorsunuz? Bitkisel bebeğe zararı olmayan bir öneriniz var mı ?