Kayra6541 Benim bebeğimde gündüz maksimum yarım saat uyuyor. Derin uyumuyor, çıt sesi çıksa hemen uyanıyor. Gece uykuları güzel aslında. Gündüz, pış pış veya yağmur sesi açıyorum. Sesi kapatınca uyanıyor. Sürekli açık kalmasını ve alışkanlık edinmesini de istemiyorum. Bebeğim 3,5 aylık. Gündüz güzel uyuyamadığı için de keyifsiz oluyor