Balyanak_annesi benanerva ben tetagil kullandim masallah disler cok zorlamadi ama bronsit oldu yavrum ondam cok cekti
benanerva Balyanak_annesi cok duyuyorum onu ama ne olduğunu bilmiyorum. Bende yengem almanyadan dentinox getirmisti onu sürüyorum. Internette karanfil yagi ve zeytinyağını gordum. Denicem bakalim tam dis de degil sanirim bizimkinin derdi
Balyanak_annesi benanerva karanfil yagi.bende yaptim ondan aklima gekdikce sürüyorum ama tetagil eşim bile alıştı huzursuzlaninca elininyikayip dis etlerine onunla masaj yapiyor çocuk rahatlıyor
Uzayiko benanerva 7 Temmuz doğumlu. Normalde kesintisiz gece 8-9 saat uyuyan bebe şimdi 2 saate bir uyanmaya başladı.sesten aşırı etkileniyor uyutmaya çalışırken bi tıkırtı duysa hemen kafayı çevirip bakıyor.tadımlardayız meyve bayılıyor ama havuç ve balkabağı sevmedi keza yoğurdu da ama mecbur yiyecek bir şekilde:) sürekli kucakta olmak istiyor evin içinde gezsin etrafa bakınsın istiyor..bizde durumlar böyle
EzelAliAkcam Danerys yok yaa ne uyumasi gece 3 demeden once asla uyumuyor sabaha kadarda saat basi ayaktayiz
Balyanak_annesi benanerva ben kendim yaptim has zeytinyağınin icine karanfil attım 1 ay kadar guneste beklettim simdi buzdolabında agri hissedince sürüyorum
_Gamze_ benanerva 16 Temmuz doğumluyuz, tam olarak 4-5 gündür oğlum da böyleydi, bu kadar mız mız ağlak görmemiştim sanırım, bir de baktık ki bugün dişi patlamış kuşumun 🥲🥲 diş olabilir mi sizin de acaba
benanerva _Gamze_ olabilir zamanı diyorlar ama damaginda oyle buyuk gorunurde birsey yok. Tadim yaptiriyorum kaka sayisi azaldi acaba karni mi agriyor bilemedim. Vicdan da yapıyorum. Biraz da emmek istemiyor
_Gamze_ benanerva ay bilemedim ki o zaman 🥺 ek gıda huzurluğu da olabilir belki de, atak dönemi de olabilir..
DiDoCe Birbebekkkbircicek yok cildinde kırmızı kırmızı minik Pütürler oluşuyor ya benim gibi bende alerjiğim