Gizemdonmez006 Merhabalar belki bi çoğunuz hayır yalancı meme verme falan dicek ama 25 günlük oğlum var ve sürekli memede kalmak istiyo memede uyuyo memeden ayırınca ağlamaya başlıyo sürekli memede olduğu içinde sürekli emiyo saatlerce emzirdiğimi biliyorum o yüzden bazen sütüm yetmiyor ve kendimi yetersiz görüyorum yalancı memeye alıştırmak istiyorum bana iyi bi markanın memesini Öner’irmisiniz ? Lütfen yeni doğana uygun bu weeweelin var ama onu kesinlikle almıyor anne memesine en yakın bilen varsa ??
Sedali Gizemdonmez006 ilk doğduğunda avent vermiştim baya onu kullandı ama çok buyuk oldugu için zorlandığını düşündüm diğer emzikleri tüm markaları denedim tutmadı en son mamajoo nun emziğini aldım tek onu tuttu çok memnunum
Mineltoygar Bnde aynı durumdayım 18 günlük oğlum wee kabul etmedi, philips avent soft sipariş verdim bakalım deneyeceğim, herkes onu tavsiye ediyor
UmutReyhan Burda bekleyeyim belki benimde işime yarar Öner’i alırım 😊 aynı durumdan muzdaripim. Artık çok emzirmekten bütün memelerim damarlarım acıyor.
Gizemdonmez006 yasemen123 hemen tuttumu beneğiniz benimki wewellinkine direniyor çünkü anne memesine yakınmı
Mineltoygar Gizemdonmez006 Pazartesi gelcek dediğim emzik bugün geldi, ilk bir iki mırın kırın etse de yarım saate emmeye başladı, avent ultra soft gerçekten başarılı
Semra9613 Kesinlikle tek önerim avent ultra soft emzik.%99 bebeklerde kabul gören bi emzik.ikili satiliyor tasima kabiyla beraber
UmutReyhan Plasentes hangi çeşidi ? Bende philips avent ultra soft var ama bazen alıyor alsada sonra atıyor istemiyor yalancı diye
Merve201119 Gizemdonmez006 canım ben daha hastanede doğar doğmaz verdim ilk oğlumda ne emzikler aldım babam yurtdışından getirdi emzik asla kabul etmedi öğürdü attı hep bunda verdim valla şuan 4 aylık onsuz uyumuyor Avent ultra soft verdim ilk aldı sora air free flow derken şuan aventin klasik olanı kullanıyor yani kısacası aventin her modelini kullanıyor
Bvg Awent aldim wee aldim bibs aldim bibs yuzde 86si tutuyormus cocuklarin 60 lira para verdim yine tutmadi🤣 gevis getirip firlativeriyo biraz tutunca oguruyor heralde almicak benimki
NeriTugba Gizemdonmez006 mamajoo almıştım tutmadı dr. Brown markaydı sanırım baya para vermiştim onu da tutmadı nuk aldım onu tuttu uykuya dalarken alıyo uyuyanca pıt diye ağzının kenarında kalıyo 😂 nuk kullanıyorum ben memnunum