Merhaba kızlar, kızım 4 aylık oldu. Bugün sağlık ocağındaki hemşire kan ilacına başlayalım dedi ama kabız olursa kullanmayı bırak ve kabız yapmayan ilaçlar var onları kullanırsınız dedi. Sizler hangisini kullanıyorsunuz kabız diyince korktum açıkçası bildiğiniz kabız yapmayan memnun kaldığınız kan ilacı varmı?