Utkucan Elifxx12 bir doz değil iki tür virüs var ikisinide yaptırmak lazım bexsero 3 doz nimenrixte 1 yaş sonrası yapılırsa tek doz yapılıyor
MisirEkmegiiiii Elifxx12 Nimenrix 13 ayda 1 doz oldu. Bexsero 3 doz olacak tek dozu kaldı. 14 aylıkken ilk dozu,16 da ikinci dozu, 23 te de üçüncü dozu olacak
Epifenomen-gkc Elifxx12 aralıklı olarak toplamda 4 doz yapılıyor. Misal ben bebeğime Ayda bexero Ayda nimenrix yaptırdım Ayda da bexero yaptıracağım son olarak 25. Ayda da bexero olacak. Doktorunuz aylık çizelgesini ayarlar ama genelde 4 doz yapılıyor bu aşı toplamda
Utkucan Elifxx12 nimenrix öyle bexsero her durumda 3 doz oluyor ve siz bunun ikisinide yaptırmalısınız tek doz değil yani toplamda 4 doz