Meva0407 Sünnet olduktan sonra şöyle yaparsan daha kolay olur dediğiniz daha çabuk toparlar dediğiniz durumlar var mı ? 7 ay 10 günlük oğlum
Teemo07 Meva0407 biz 1hafta bardak kullandık klemp vardı beze demesin diye, klemp ten sonra da pipisi beze değip canı yanmasın diye , 1 beden büyük bezle birlikte. Doktor krem verdi 3 gün de sabah aksam onu kullandık. Temiz tutmaya calısın yeterlidir.
herseyguzelolacakk Meva0407 1 hafta karton bardak kesip koyduk. Üç gün sonra her gün ılık suya oturttuk. O çok rahatlattı. 4. günden sonra da 15 gün kantaron yağı kullandık. Bunların hepsi doktor tavsiyesi canım 🌸
Bebegimm1 Meva0407 korton bardak yarisini kesip koydum eger doktorunuz şu gunden sonra banyo yaptir derse ben her gun 2 kez suya oturtuyordum dikisleri 1 hafta icinde dusmustu doktorun verdigi kremi duzenli kullanin başka bir şeye gerek yok 🌸
Beken Meva0407 2 saate bir bezini deistir en onemlisi o idrar değmesin pipisine zaten sürmen gereken kremleri falan solemistir doktor gecmis olsun Rabbim damatliginida göstersin insallah ❤️ bide calpol ver istersen ben 50 gunlukken ettirdim gunde 4 kere calpol verdim 4 gun
Meva0407 Teemo07 hareketli bi bebekmiydi sizinde oğlunuz bizimki sürekli dönerek uyuyor kendi kendine sanırım bugün ilk gün olduğu için dönmesin diye kenarlarına yastık koyduk ağrısıda var çok ağlıyor siz nasıl yaptınız
Meva0407 herseyguzelolacakk sarı kantaron mu kırmızı mı ? Bende sarı var bende kullanıyım çol teşekkürler . Bugün ilk gün baya ağrısı var sanırım çok ağlıyor
Meva0407 Bebegimm1 çarşambadan itibaren yıkayabilrsiniz dedi bende öyle yapayım suyu çok seviyor zaten işimize gelir ☺️
Teemo07 Meva0407 bizimki de çok hareketli, o da dönmeye başlamıştı. Benimle birlikte yatıyordu, ben engel oluyordum geceleri.. Ağrı kesici verdi mi doktor. Biz dönüşümlü calpol ve novalgen kullandık 2 gün
herseyguzelolacakk Meva0407 sarı kantaron canım. İlk bikaç gün öyle oluyor üzülme geçecek canım. Benim bebeğim 11 aylıkken sünnet oldu. Daha hareketliydi yani 😬
Demetbulut Meva0407 doktor bi krem vermişti onu her altını açtığımda kullandım ve büyük no bez kullandım başka hiç birşey yapmadım 6 aylıktı sünnet olduğunda
Hulyaozsoy376 Meva0407 karton bardağın ucunu kes koy canım 1 hafta hassas olduğundan bez değince acıtıyor kantaron çok hızlı iyileştiriyormuş onu kullan ben sonradan öğrendim bunu 1 numara büyük bez kullan 3. Günden sonra ılık suya oturtur hergün bardağı bıraktırdıktan sonra çişli beziyle kalırsa daha çabuk iyileşir doktor söylemişti bir de arada altını açık bırak havalansın çok geçmiş olsun.😊
Meva0407 Teemo07 calpol ve anestol krem aldık . Yanımzda uyumuyor malesef denedim ama uyumadı yatağına yatırdım geri
Teemo07 Meva0407 anladım, bir kaç güne iyi olur merak etmeyin. Yüzüstü yatsa canı yanarsa geri dönmez mi ki?
Meva0407 Teemo07 bilmem hiç müsade etmedik kanaması falan olur diye 😅 belki müsade etsek kendi geri ağlar dönerdi 😬
kartanemmm Meva0407 bizde 8 bucuk aylikken yaptirdik 2 hafta oldu. Buyuk bez almadim. Karton bardak kesip koyduk en az 4- 5 gün. krem verildi onu sürdüm hakiki zeytin yagida sürdüm önerdi doktorumuz. 2 gün hic müdhale etmedim 2 gun sonra her gun 10-15 dakika suya oturttum kesinlikle şapmuan yok ve pipiyi üsten geriye cekme islemi yaptim onu gosterir doktorun zaten. Birde yuzustu oyuncaklarinin uzerine dusmesin diye 1 hafta dikkat ettim. Eger kaka gelirse baticon kullan demisti bu sekilde biz iyi olduk. 1 hafta sonra normal duş aldırdım
Meva0407 kartanemmm pipiyi üssten geri çekme yöntemini ilk kez duydum bize öyle birşey göstermedi doktorumuz .
Umm_abdullah Canım bende 10 günlükken yaptırdım karton bardağı bizde değdiğinde daha çok ağlıyordu bezde pipisinin geleceği yere vazelin sürdük ilk gün ağlaması oldu sonra bir hafta içinde iyileşti elhamdulillah. En geç iki saate bir bezini değiştir her değiştirmede kantaron yağını damlat sakın sprey kutusu falan varsa sıkma o daha da acıtır. Her ağladığında emzir hiç bekletme ağrı kesici gibi ağrısını dindiriyor anne sütü.bir hafta sonra da banyo yaptır
egeninumutdenizi Meva0407 hic birşey yapmadim kremini surup bezini normal sekilde bagladim 3aylikken oldu sunnet oglum buyuk oglumda 1bucuk yasinda ikisinde de normsl bagladim