MelisT Hiç deneme bence. Tadına baktım ben hatta hipp marka kullandım. Ama 3 haftada bitmiyor çöpe gidiyor. Ayrıca benim yaptığım ondan lezzetli oluyor. Bide pişmiyor o mamalar. Direk formül mama ile hazırlıyorsun.
bebe irmiği al 1 bardak suda pişir. İçine istediğini kat daha lezzettli oluyor. Hatta ben sabahları yumurta sarısı falan ekliyorum. Pekmez. Bisküvi. Cennet hurması yada muz.