Annesinin1tanesi Beyza5151 benimde ilk böyleydi gidip kan vermiştim kanda çıkmamştı ultrasonda da gözkmemşti söktrcü falan kullanmştm ama halbki hamileymişim daha çok yeni glba Rabbim gönlnze göre versn inş 🙏🙈🥰
Nslacar Beyza5151 benimki de aynen böyleydi çöpe attm hamile deglm diye sonra çöpü bidaha açtm bi saat sonra hafif silik ve hamileydim
Beyza5151 [silindi] ay çok sagolun cok umutlandık 3 senedir bekliyor arkadasım insallah pozitiftir🙏🏻💓
0401emir Beyza5151 bencede gebelik var yeni daha cizgisi. Hafta sonuda olsa acilde hamilelik için kan testi yaptırmak ıstıyorum dese bakıyolar ben oyle yaptırmıstım
YagmurBegum Beyza5151 ikinci cizgiyi net olmasada görebiliyoruz tebrikler. Postta direk fotoya baktım aha dedim kaza ile ikinci bebe vakası geçmiş olsun 🤣🤣 sonra baktım mevzu başkaymış ne mutlu arkadasına.☺️ Rabbım olmayan herkese nasıp etsin🤲🏻😍
[silindi] Beyza5151 inşallah ben acilde test yaptırmıştım bugün acile gidip baktırın bence. Bazı hastaneler bakmıyor ama ben ağrım var ilaç kullanıcam hamileysem ona göre bir ilaç alırım deyip ikna ettim baktılar.
Hayatim Beyza5151 benimki de boyleydi canim bence hamile . Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin arkadasinin
Beyza5151 YagmurBegum ayyy aman Allah korusun ben değilim hic de düsünmüyorum😀🤭 arkadasim 3 senedir ugrasiyorlar insallah bu sefer olmuştur