shawty [silindi] ben bekardım olduğumda estetik ama ilk 2-3 gün zor biraz bebeğiniz çok küçük değilse zorlanmazsınız 3-5 gün yanınızda birisi kalır halledilir 🙂 illaki bazı zorlukları oluyor ağrı morarma vs ama geçici hepsi korkmayın
Nealakasivarrr [silindi] eşim olacak yakında. Bende hamileyim ve 15 aylık oğlum var. Nasıl bir süreç beni bekliyor merak içindeyim. Mesela eşim kaç gün yatacak, oğlumu kucağında tutabilecek mi, ne bileyim tek başıma olucam içim ürperiyor
tugceo92 [silindi] ben oldugum zaman bekardım. Nefes alma problemim vardi kemik kirilacagi için mecburi estetikte oldum haliyle. Cocukla zor olacagini soyleyebilirim. One falan egilmemek gerekiyo ilk gun sizinti seklinde hafif kanama olabiliyor. Agri falan olmadi hic bende. Mumkunse bikac gun ya annenizde falan kalin ya anneniz sizde kalsin.
Guley Canım görümcem oldu o gayet hafif geçirdi yani çok şişmedi 3 4 gune atlatti öne falan eğilmek zor olur ama kardeşimin arkadaşı çok çok şişti gözleri baya morardı bence kişiden kişiye degisiyoda olabilir