Merhaba güzel anneler 🤗
nasılsınız 😍
bu postu açtım çünkü ben kızıma tek bakıyorum yurt dısında yasıyorum 1 yıl oldu geleli yabancı dilim çok gelişmiş değil çat pat anlaşıuoruz doktorumuzla ama tabi ben ne kadar doktora gitsemde sorsamda çok anlaşamadığım için için içimi hep yiyor bu konuda 😊 o yüzden deniyimli annenlerden yardım istiyorum 🙏
kızımı sadece 1 hafta emzirebildim sonrasında hep mama kullandım ☺️
Bugun tam 6 aylığız , doktor 5 bucuk aylıkken başla dedi ama ben beklemeyi tercih ettim neden bilmiyorum ama iç güdüsel olarak sanırım 🤗 şimdi artık ek gıdaya hazırız çünkü kızım artık biz yemek yerken yemek istiyor , bakışları ile bunu belli ediyor 😊
günlük 150 ml mama içiyoruz 4 defa şimdi ek gıda ile mamayı nasıl kullanıxam bilmiyorum ☺️
sabah mama
öğlen ek gıda ( doktorumuz patates havuc be kabak ile başlamamı önerdi ve içine zeytinyağı eklememi söyledi ama ne kadar miktarda vermeliyim hiç bilmiyorum )
ikindi mama
akşam mama
bu şekilde mi olucak ?
Su her mama sonrası 10 ml veriyorum
ek gıdaya sizler ne ile başladınız 😊
önerileriniz var ise yazarsanız cok mutlu olurum
birde pürnin içine mama eklemelimiyim azda olsa 🤗