Azraberenkuzu Merhabalar coksukur 2 aylık olduk fakat daha henüz bir ailecek yada güzel bir şekilde resmimiz yok bu ara çok yılbaşı özel fln indirim kampanya varken yaptralim dioruz avrupa yakasında uygun fiyatlı güzel bildiğiniz yerler varmi
1bebek1annee Azraberenkuzu merhabalar,Küçükçekmecede Buket hanım var biz yenidoğan çekimi yaptırmıştık ve çok memnun kalmıştık. İnstagram üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Buket Polat💕