yagmurdzgn
Hurafe değilde bebeğin dünyaya alışma evresi olduğundan iyi olmaz diye söylemiş büyükler yoksa dinende böyle bir şey yok yani çıkılabilir, bazen mecbur kalıyoruz çıkıyoruz ki annesi olarak siz onu çok iyi korursunuz zaten, umarım sıkıntısız geçer yolculuğunuz 🌸