_yonca_6 2.5 aylık bebeğim gece 3-4 kere kalkıp beslenip uyuyor ama gündüz asla uyumuyor. Sadece emerken gözlerini kapatıyor onun dışında hiç uyumuyor. Haliyle huzursuz oluyor. Bu normal mi ?
Eymeneylul0 _yonca_6 sanırım burdakilerin genel sıkıntısı benimki de 4 aylık yoruldum artik uyutmaya calismaktan
mommymomm _yonca_6 pişpiş+süpürge sesi deneyebilirsiniz. benim kızım 4 aylık gunduzlerı o sesı acıp besıgıne koyuyorum. emzikte kullanıyor. zorlandıgında poposunu pışpışlıyorum. pes etmeden deneyin mutlaka alışıcaktır. kolay gelsın:)
2cocukannesi__ _yonca_6 walla benidme öyle uykusu geliyor direniyor memede uyuyor dalmışıtr diyorum koyuyorum hop uyanıyor beyaz gürültü ile birazda olsa duruyor aldım emzirdim uyukudu sandım ağladı gogusume koydum uyuyor şimdi anladım kardeşşsssssss 😀😃🙂🙃
mommymomm _yonca_6 ayy o zaman tabı ısınız daha zor. ama pes etmeyın emzık ıcınde uyku ıcınde. sonucta bu hayatta cok yenıler bıze gore sekıllenıcekler:)
NesliElisa _yonca_6 chicco kaucuklu kahverengi bir emzik var tamamen silikon şeklinde denediniz mi onu. Benim bebeğim ona alıştı daha sonra normal emzikleri de kullanabildi