Pamukkiz Kızlar bebeğim 15 ayı bitirdi fazlasıyla kelimesi var konusuyor tüm motor becerileri yolunda fakat yürümüyor. Uzun süre ayakta durur koltugun üzerine tırmanır düşer kalkar ama adım atmaya cok korkuyor. Yürümesi için neler yapabilirim?
Tosbik1406 Pamukkiz fazla kelimesi olması veya erken yürümesi bunlar gelişim göstergesi değildir her çocuğun kendine has özelliği var kimi geç yürür kimi geç konuşur kimi emeklemeden yürür
Eymeneylul0 Instagramda bi kadin vardi 19 ayda yürümüştü bebegi benimki de 15 ayda yurudu 10 aylıkken ayaga kalkti hep korktu gidemedi sonra birden yürüdü
Burcu011 Benim kızımda 14 aylık yürüdü korkuyordu yürümeye parka gitmiştik Bi baktık çocuk yürüyo ikimizde şok olmuştuk eşimle 🤣🤣
Pamukkiz Tosbik1406 gelişimiyle ilgili yorum yapmadım zaten . diğer bütün becerilerinim yerinde oldugunu sıkıntı olmadıgını belirtmek istedim. yürüme konusunda öneri almak istedim