Dedimolabilir herşeye otizm demek de yeni moda oldu. böyle otizm mi olur? 3 yaşında çocuk düz, ters sayıyo, harfleri biliyo diyorsunuz, 4 yaşına gelmeden okumaya başlar o çocuk. bu da direk üstün zeka belirtisi. akranlarıyla vakit geçirmesi lazım. 3 yaşında çocuk paylaşmayı bilmiyor diye kreş istemedi ne demek? 3 yaşında çocuk paylaşmayı bilmez, anlatırsan öğrenir. başka bir kreşle görüşsünler, eğitiminin üzerine düşülmesi gerekiyor. fazla zekadan çocukların canı sıkılıyor ve okulda da sorun yaşıyorlar sonrasında. özel olarak ilgilenilmesi gerekir. türkiyede çok zor ama istanbul ve ankarada bu tarz çocuklar için eğitim veren yerler var die biliyorum, araştırın isterseniz.