Ebruseyda uzun süren geçmeyen bir pişiğimiz vardı. Alan büyük değildi ama asla geçmiyordu en son seboroikdermatit denip alerji testi yapıldı ve bir karışım kullandım o bile geçirmedi.Baktroban, trosyd ve oksizinc %40lik kremi karıştırıp günde üç kez sürüyorum oksizinci her alt açmada ilave sürüyorum toparladi. Ama doktor tavsiyesi ve sizinde doktor tavsiyesi olmadan kullanmanızı önermem