Merhaba anneler , kızım 13 aylık, psikomotor becerileri biraz geriden geliyor, yaşına yakın emekledi, şimdi de elinden tutalım ve yürüyelim istiyor , ben çalıştığım için annem bakıyor ve beli agridigi için yurutemiyor, yürüteç zararlı deniyor almak istemiyorum fakat yürüme arkadaşı ile de düşmez mi, ayakta ya da tutunarak duramiyor henüz çünkü , kullanıp bilgisi olan var mi