Ben kendim organik boya ile hep boyadım saçlarımı (ortalama ayda 1 kere veya 1,5 ayda 1 kere). 1 yaşını geçince normal Palette ile kendim boyuyorum havalandırdığım bir ortamda. Bebeği o kokuya maruz bırakmıyorum. Ama sonrasında emzirmekten kaçınmadım hiç.