Merhaba arkadaslar benim bir sıkıntım var brbegim 4 bucuk aylik emiyor emdigi icin kakasini sulu sekilde yapiyor surekli olmamakla beraber kakasinda kan oluyor jile kivaminda bir kere kaka tahlili yaptirdim bisey cikmadi acaba cok sulu yaptigi icin olabilirmi makatta catlak yada tahris oluyor olabilirmi benim gibi bu sorunu yasayan oldumu