Deri üstünde ki pigmentasyonla alakalı oluyor çoğunlukla. Bende gül denilen kırmızı doğum lekelerinden var ensemde. Bebeğim 2 aylik ilk doğduğu gunden beri onunda hem ensesinde hem de kafasının tam tepesinde var. Genetik oluyor çoğunlukla bizde olmasa bile üst atalardan bile bir şey alabiliyorlar