Hsniye7 Kzlar süt ve süt ürünlerine karşı alerjiden şupheleniyorum.doktora ne demem gerekiyorki test yapsın ??pişik oluyor sürekli.gaz sorunuda var alerji belirtilerini okudum.kızimda sanki var gibi ?
Kuzeybabyy Hsniye7 kandan bakıyorlar ama çıkma ihtimali çok düşük boşuna bebeği canı yanmasın kendiniz diyet yaparak bulmanız daha sağlıklı yöntem üç aylıkken yaptırdık ve çıkmadı