Oldugugibibiri GmnDr brownie kurabiye çok güzel oluyor ama 🤤 tek sorun kakaonun gaz yapması🤦🏻♀️Birini yiyebilmek diğerini yiyemiyoruz
Zeynepduru112 Oldugugibibiri sanırım benim bebeğim de de var ve ben yeni fark ettim maalesef süt ürünleri kesicem bakalım ne olacak
Oldugugibibiri Zeynepduru112 geçmiş olsun umarım düzelir. Doktor kontrolü olmadan diyete girecekseniz mutlaka kalsiyum takviyesi alın. Bana NBL Osteo Formula yazmıştı doktorum. Çünkü süt ürünlerini yiyemiyoruz ve bebeğimiz vücudumuzdaki kalsiyumu da emiyor.
Oldugugibibiri Sonsuzmutluluk doktorum yiyebileceğimi söyledi. En az protein kaşar peynirinde var dedi
defnemilam Oldugugibibiri en guzeli balkabagi tatlisi bence. irmik helvasi un helvasi baskada gelmedi aklima .