Elifin-annesi ERDEM ismi hakkinda ne duşunuyorsunuz? Yani çok mu eski bi isim ? Oğlum olacak Allahin izniyle isim konusunda kararsiziz bu isim içime sindi gibi
Elifin-annesi Reyna Msekban kizimin ismi Elif bunu da Erdem diye ďuşundum hem uyumlu hem hoşuma gitti
Msekban Kardeşimin ismi🙂gerçekten anlamıyla bütün faziletli insan oluyorlar🙂bende oğluma koymak istedim ama hem dayı hem oğul gerek yoktu..çok severim bu ismi🌸
Sda16 Elifin-annesi isimlerin eskisi yenisimi olurmuş. İçinize ne siniyorsa onu koyun evladınıza ismiyle saglikla yaşasın 💙
mmek_2014 Erdem ismini bende çok begendiyorum hem anlamı hem söylenişi çok hoş. Kızınızın ismi Elifmiş. Elif-Emir uyumunu da çok begeniyorum ben. Büyük oglumun adı Emir diger çocugum kız olsaydı Elif ismini düşünüyordum uyumlu diye 😊