kızlar merhaba bebeğim 3 aylık doktor sürekli sırt üstü yatır dediği için bebeğimin kfasının arkası hafif düzleşmeye başladı bir de sağ memeden daha çok süt geliyordu sağ kolumda çok tutarak uyuttum kafasının sağ tarafında bombe yok oldu sola göre düzleşti düzelir mi çok tedirginim sizler benzer bir durum yaşadınız mı?