Muruvvetozturk Merhaba hanımlar. Sezeryan doğum yaptım ve 40 günü geçti kanamam yaklaşık 20 gün sürdü. Ne zaman adet olurum acaba?
Melikeeeecansuu Muruvvetozturk 17 mayısta dogum yaptım 8agustosta adet oldum. Bıdahada olmadım 5 aydrı🥺
sumeyyemss Muruvvetozturk ben tam üç ay bitiminde oldum. Koyu baya normal adet gibi değil kanamam doğum sonrası sizin gibi 40-45 gün sürdü ama leke şeklinde saha çok. 12 aya kadar normal diye biliyorum. Hemen düzene girmez
Wanderlust Muruvvetozturk bunu kimse bilemez her bunye farklidir 1 yila kadar olmamak normal kabul ediliyor 1 yil gecmesine ragmen olmazsaniz kadin doguma muayene olmaniz gerek mesela ben 9 ay oldu hala olmadim
Aygulemir Melikeeeecansuu aaa ayni bende 17 mayisda dogum yaptim 15 agstosta adet oldum simdi oyle devam
Muruvvetozturk sumeyyemss ben emzirmiyorum hamile kalmaktan çok korkuyorum merak ettim teşekkür ediyorum 😽
Serramams Muruvvetozturk benimde sezeryan olmuştu şuan kızım 7 aylık ve hala adet olmadım. En son doktorumu ziyarete gitmiştim hazır gitmişken beni muayene etti emzirdiğini sürece olmazsın emzirmeyi bıraktıktan bi süre sonra adet görmeye başlarsın demişti.
Melikeeeecansuu Aygulemir gecengun 1gun oldum oda 10damla geldı toolasanyama kırmızı kan degıl kahverengı seklınde yanı sökemedı daha😔