Alparslan2206 sakin bir yapım var. Ve karakter olarak bir şeyleri bebeğim kendisi yapsın ben destek olayım kafasındayım. Ilk 2 haftayı atlattıktan sonra her şey normale döndü aslında. Yemeyi öğrendi yutmayı öğrendi. Şu an çok çok nadir öğürme oluyor. 😌 birde size tavsiyem bebeğiniz ne yerse sizde yiyin ve nasıl yediğinizi gösterin. Sizi taklit ederek daha kısa sürede öğrenecektir ve yemek yeme isteği artacaktır 🙂