Canım bebeğim 2 aylik. İlk ay o da öyle yapıyordu. Doktorumuzun önerisiyle biogaia ve sab simplex başladık. Biogaia bağırsaklarını geliştiriyor sab simplex de hem gaza iyi geliyor hem de mide var bağırsak içerisinde ki köpük oluşumunu aza indiriyor. Henüz sindirim sistemleri gelişmediği için böyle oluyormuş.