babyandmom1 Kızım bezini pek ıslatmıyor ve gün içerisinde az az sık sık kaka yapıyor. 7 ay 10 günlük ek gıda ve mama ile besleniyor. Bu neden olabilir, ne önerirsiniz? Covidden dolayı karantinadayız doktora gidemeyiz. 😔
Morfrenk babyandmom1 havalar soğuk olduğu içindir. Yazın çok dolu olucak mesela kendini suya da vereceği için o zaman anlarsınız. Huzurluysa bir sıkıntısı yoktur
Yasemin38 babyandmom1 ek gıda sonraları su tüketimine özen göster canım. https://resimyukle.io/r/8LsXZ2FNKU fikir amaçlı beslenmesi için bakabilirsin
Gzdzeynep babyandmom1 covid pozitifseniz ailecek. bebeğinizin bağırsaklarını çalıştırıyor olabilir virüs çünkü covidken ben de çok sık tuvalete gittim o dönem.
Yasemin38 babyandmom1 rica ederim. Bizim doktorumuz ek gıda sonrası içebildiği kadar içsin demişti o yüzden belirttim canım yanlış anlama😊
babyandmom1 Bebek-annesi şöyleki hemen her bezine kaka ve çiş yapıyor o yüzden yalnız çişli bez takip edemiyorum sadece çişini az yapıyor antibiyotik kullandıktan sonra böyle oldu 2 haftadır
babyandmom1 Sda16 maalesef çişli bezini takip edemiyorum hemen her bezine kaka yapıyor. Ama çişini az yapıyor onun farkındayım ıslatmıyor çok bezini