Hanımlar merhaba ben dün de yazmıştım kızım öksürüyordu doktora götürdük öksürük şurubu ve soğuk algınlığı için birtane daha şırup verdi sonra eve geldik ateşi çıkmaya başladı ondan 2 önce de normal kontrole götürmüştük doktorumuz diş etleri kabarık demişti zaten alt ve üst toplamda 8 dişimiz var 13 aylığız şuan ateşi bi çıkıyor bi iniyor dün gecede vardı ondan önceki gece de 39 ü gördük şuan 37.3 falan size sormak istediğim 16 ayda yazıyor köpek dişleri çıkıcak muhtemelen bu kadar erken çıkıyormu ve ilk defa dişimiz çıkarken bu kadar günlerce ateş yapıyor normal mi sizce