Ebrar18 Benim kızımda 19 aylık olucak. Dediğiniz gb istemedigi bişey olunca ağlama krizleri, vurma, kendini yere atma hepsini yapiyo. Ben ağlamasınin geçmesini beklemek yerine, dikkatini dağıtmaya çalışıyorum. Bazen yüksek sesle şarkı soluyorum. Bazen gidiklayip oyuna çevirmeye çalışıyorum. Bazen kucağıma alıp hadi döndüriyim seni diyorum. Yani bunun gibi şeyler denemenizi tavsiye ederim. Çünkü laf anlatıyım deseniz dinlemiyo kapatıyorlar kendilerini.