Merhaba kizlar burda bikere daha acmistim post ayni sekilde ama cok takiliyorum . Kizim ilk dislerini 9 aylik cikardi . Aylar oldu hic dis cikarmadi usttekielr sismis yeri belirgin ama cikacak gibi degil. İlk kizimda 1 yasinda 4 disi vardi biliyorumher cocuk bir degil . Benim merak ettigim disinin nezamancikacagi degil bunun altinda bi rahatsizlik yatiyormu ? Basinagelen varmi ? Kizim zayif bir bebek 8 kilocuk ☺️ kaynanam gücü yok cikarmaya diyor gercekten oylemi 😞