Gamzeevren Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var. biontech aşısı oldum. Aşıyı vuran sağlık çalışanı 6 saat emzirmemem gerektiğini söyledi. Siz ne yaptınız başına böyle bişey gelen varmı? Benim doktorum emzirebilirsin demişti. Kafam karıştı 🤔
papatyaannee Gamzeevren bende iki dozuda hemen doğumdan sonra yaptırdım o dönemde emziriyordum benim çocuk doktorum emzirebilirsin hemen demişti aşıyı vuran hemşire emzirme demişti bende açıkçası riske atmadım çocuğuma mama verdim sonra emzirmeden önce sütümü sağdım o şekilde emzirdim
Zynpada-4ekm Gamzeevren bende duydum ama çok saçma geldi 6 saat emzirmeyince o süt yine memede duruyo yine aynı sütü emiyo bebek