Bende bu şikayetle bebeğimi hastaneye götürmüştüm çok şükür hiçbir sorun çıkmadı ama doktorumuz çok yemekten dedi ki ben her istediğinde ağladığında emziriyordum. Her istediğinde verme 3 saatte bir gibi ver kilosuda fazla demişti. İlk aylarda doymak bilmiyorlarmış o yüzden fazla geleni kusuyorlarmış.