syaby oioi’nin setini almıştık oğlum 26aylık tabağını hala kullanıyoruz özellikle kahvaltıda çok kullanışlı oluyor, önlüğü de başlangıçta iyiydi ama oğlum çekiştirince yırtıldı zaten bir süre sonra yetersiz geliyor şuan boyama önlüğü gibi olanlardan kullanıyoruz keşke en başından öyle alsaymışım, kaşığı da tadımlarda iş görür ama çok bir derinliği yok baya düz o yüzden bir süre sonra o da yetersiz kalıyor çok daha güzel silikon kaşıklar var