LavininAnnesii 3 aylık civarındayken sakın şeyler dinletiyordum. Zaten farklı bir ses duyunca ağladığı için bilindik anne sesi gibi olan ninnileri çok sever ve sakinleştirdi. Şimdi 16 aylık. Onlardan birini söylediğim an dikkat kesilip dinler,hatırlıyor mu neden öyle bilmiyorum 😄
Kayahan’ın ninni şarkısı ve klasik benim annem Güzel annem şarkısı en üst sıradakiler.
Çocuk şarkısı olarak snowflake açardım onu çok severdi sakin ve rahatlatıcı bir şarkı.
Biraz büyüyünce hayvan seslerini öğrenebilecegi çocuk şarkılarına geçmiştik :)