Kızlar merhaba doktoruma da sordum üç ay kontrolü olduğunda kızım kucak sevmiyor normal mi diye yerinde yatmayı oyun halısında durmayı daha çok seviyor. Kucağına alınca genelde alıyor ya da sıkılıyor. omzuna alıp gezdirirsen hoşuna gidiyor. Doktorum bir ay sonra görürsün bakalım kucak sevmiyor mu dedi. Ama sizce normal mi ? 😐