Deletedmom_61 Kızlar kestigim halde çiziyor törpü kullanıyor musunuz ben bebek için törpü bulamadim bulduklarında hep sert demişler verimli olur mu bilmiyorum
cocomelon33 Deletedmom_61 ay benimki de daha demin burnunu çizdi törpü hiç kullanmadım tırnağını zor kesiyorum törpü kullanabilir miyim bilmiyorum
papatyaannee Deletedmom_61 ben törpü kullanıyorum e bebekte takımlar var onlardan alabilirsiniz biz onu kullanıyoruz
sademinannesi Deletedmom_61 bebek törpüsü kullanıyoruz sert falan değil öyle can yakmıyor kestikten sonra törpüleyince iyi oluyor
Deletedmom_61 midekoruyucu 45 gunluguz hala açamadım ellerini 2 aylıkken açacağım ellerini keşfetmesi lazım etrafı falan ama bi çözüm bulamıyorum 🙄
sademinannesi Deletedmom_61 e bebekten tarak setini satılan çantadan almıştık onun içerisinden çıktı teklileride satılıyor galiba