Turunckafam hayir gec kalmadiniz, 2 yasinsa bile yaptirabilirsiniz. Ama doz sayisi degisiyor bebegin kac aylik olduguna gore. Bebegim iki yasinda nemenrix tek doz , bexsero iki doz olacak. Bu arada doktorunuzun nimenrix yeter demesi cok sacma ya da siz yanlis anlamissinizdir. Nimenrixin tek dozu yeter demek istemistir belki. Cunku bu iki farki asi, virusun iki farkli varyantina gore yapiliyor. Biri A biri B tipi virus. Yani siz A tipi viruse karsi nimenrixi yaptirirsaniz cocuk asisini yaptirmadiginiz B tipi virusu kapip.hasta olabilir