Otizm başlıklarından bahsediyorum.Evet burda bir çok farkındalık yaşayıp öğrendiğim çok ama çok şey oldu seviyorum burda olmayı ama şu otizm başlıkları son zamanlarda çok artmadı mı?Bi anne şüphelenip başlık açıyo sonra herkes bebeğini izleyip kafayı sıyırıyo.Ben bile bebeğim çok normal olmasına rağmen dünden beri oğlumu izlediğimi farkettim.Otizm skalası çok geniş bi yelpaze.Yani iki hırçın diye yemek yemedi diye 9 aylık kelimesi yok diye 🤦🏻♀️Çocuğunuza böyle anlamlar yüklemeseniz.Vallahi manyak oldum çıktım burda.Gerçekten göz teması kurmayan,sosyalleşmeyi sevmeyen,adıyla seslenince bakmayan anneleri tenzi ediyorum gelin hepinize sarılayım yorum yapayım ama diğer türlüsü biraz komik olmaya başladı.