Deletedmom002 Deletedmom200 Normal bezde de altını tamamen çıkarıyorum ben rahat edemiyorum diğer türlü.
DorukAtadry Deletedmom002 ben kullanıyorum bizde kesinlikle sızdırma yapmıyo hem mutlu bebek hem de premium soft var elimde. O kadar çiş kaka yapıyo bakmasam anlamam kaka yaptığını mukuslu yoğun kakalı dönemlerimiz de oldu hiç sorun yaşamadık
Deletedmom200 Babygirly 😂😂daha 2 aylıktı üzerime bı sıcaklık geldi bı baktım işemiş 😂😂bantı yamuk kıçının yarışı açık çocuğumun
Fullmoon Deletedmom002 goon da çiş göstergesi yok. Ayrıca gece boyu takılı kaldığında sabahleyin beze elimi deydiğimde nemli gbi geliyo. Dışı yani. Kakayı taşırıyodu sadece sütle beslendiği zamanlar. Ekstra bi güzelliğini göremedm. Sanırım molfixin külot bezini daha çok sevdim
yuksekipek Deletedmom002 ben goon bez kullanıyorum ama normal bağlamalı olanını. Harika bir bez dalin tavsiyesiyle yapılmıs japon teknolojili. Primadan tut 101in bezine kadar denedim ne pişikler mantarlar oldu en son çare goon oldu tavsiye ediyorum. Kilot bezi her kullanımda bebeğin kıyafetlerini cıkarıp giydirmek ugrastırıcı oluyor tavsiyem normal baglamalı olanı 🙏🏻😇
Deletedmom002 yuksekipek Bebeğim 11 aylık şu an yatırıp normal bezi bağlamam imkansız artık 😬 yatırdığım an delirmiş gibi ya kaçıyor ya ağlama krizleri o yüzden külot bi tık rahat oluyor, onda da gerçi kaçıyor ama en azından ayakta da giydiriliyor.
yuksekipek Deletedmom002 benimde kızım 10 gün sonra 11 aylık olacak evet cok hareketliler ama ha kilot bezi ha normal bezi dokusu olsun emiciliği olsun güzel bez
Asasas Deletedmom002 kilot bezi bilmiyorum ama goon bezini kullandim yan bantlari cok kotuydu ya hep idrar kacirdi dokusu cok iyide bantlar cok vasat