Dogabebekkk Kızlar tayin için Edirne’nin hangi ilçeleri iyidir tavsiye edebileceğiniz yerler bilenler yardımcı olur musunuz bebeğimle doğudan tayin isteyeceğiz rahat edebileceğim zorluk çekmeyeceğim bir yere gitmek istiyorum ama şehri hiç bilmiyorum
Laden Dogabebekkk Edirne de her yıl keşana gidiyorum. Çok sakin ve nezih bir yer. İmkanım olsa bugün taşınırdım🌺
rbndmrcn Dogabebekkk Edirne merkezde 4 sene öğrencilik yaşadım çok güzeldi o zamanlar hala öyle mi bilmiyorum ayşekadın özellikle gençlerin olduğu güzel bi yerdi burnumda tütüyor Edirne
Paradiseeeee Dogabebekkk Edirne Ayşe kadın ve merkez gayet iyi be iş için yıllarca gittim küçük İstanbul herşey var çok güzel yer bence heryeri ayrı güzeldir Edirne çok severim 😘
mervealco Dogabebekkk edirneliyim ben. Kesinlikle merkeze gidin herşey elinizin altında yerleşim çok güzel
ysmn234 Edirne Uzunköprüde oturuyorum. Küçük bir ilçe. Bursadan geldim. En başta zorlandım ama sonra alıştım. Merkez 45dk 1saat. Sormak istedikleriniz varsa yardımcı olurum.
Dogabebekkk ysmn234 merhaba geç olacak ama bulunduğunuz ilçede kiralar nasıl? Kreş vs imkanları sosyal hayat nasıldır? Avm vs var mı bir de 😊
Cnazse Merkezi tercih edebilirsiniz her şey daha ulaşılabilirdir. Diğer ilçeler epey küçüktür. Keşan belki düşünülebilir. Kendi tercihlerime göre yazdım bilemiyorum belki siz sakin yerleri daha çok seversiniz🌸🙏🏻
ysmn234 Dogabebekkk Merhaba. Küçük bir ilçe. Avm yok. En büyük zevkim milyoncuları ve marketleri gezmek 🤣 Edirne merkez ve keşanda avm var. 45dk 1 saat yol. Kreş var ama çok değil. Belediyenin kreşi var bide özel deniz yıldızı kreş var şuan. Kiralar epey yükseldi diye biliyorum. Bizim kendi evimiz. O yüzden tam net bilgi veremiyorum ama sahibinden de ilanlar vardır. Cumhuriyet mahallesi güzel. Bakabilirsiniz. Başka sorunuz varsa cevaplarım.
ysmn234 Dogabebekkk sosyal hayat olarak bahçesi olan cafeler var, parklar var, kahve diyarı deryası gibi cafeler var. Piknik alanları(göl) var. Çok gelişmiş değil ama çok büyük beklentileriniz yoksa yetiyor. 😊