Annem-33 Kızlar sezeryan sonrasi kabiz oldum ve hemoroid meme şişmesi olustu ..Ne tuvalet yapabiliyorum ne Dr meme küçülüyor, ne yapabilirim ?Çok kötüyüm:(
Almi21 Annem-33 3 aydır çekiyorum her büyük abdest sonrası kanama oluyor 3 gün bişi yok sonra yine kabızlık hiç bilmezdim hamilelik alt üst etti beni bide normal doğum yaptım hepten çıktı biraz biraz meme küçüldü ilaç sürmeye de vaktim yok sürsem iyi geliyor ama işte nolcak bilmem zeytinyağlı kudret narı sürüyorum vaktiniz varsa sürün iyi geliyor
Annem-33 Nealakasivarrr evet var,çatlak var 2 tane de meme var biri büyük biri küçük büyük abdesti engelliyor
Nealakasivarrr Annem-33 asıl büyük abdesti engelleyen çatlak. Sana memeler gibi geliyor. Çatlağı iyileştirmek için tuvalete gitmeden önce ve sonra sıcak suya otur. İkincisi tuvaletten sonra (makatın içine ) kantoron özlü krem sür. Aktarda satılıyor. Klozette tuvalete gidiyorsan ayaklarının altına yükseltici koy. Hepsi bu kadar kısa sürede düzeleceksin inşallah
Superisi_0 Canım ben 5 aydır doğum yapmışım hala var bende cok şükür ağrım sızım yok ama hala var şişlik ben proctolog ve anestol krem kullanmıştım dogumdan sonra oyle biraz küçüldü ama hala var yani gitmedi bı turlu 🙄