tugcenil ac bebek daha küçükken uyur yenidoganken. Çünkü acken kan sekeri duser enerjisi kalmaz uyur durur bu da sarilik yapar. Ama.15 20 günden sonra durum degisir. Benim kizim da ayni, uyuyor gece. Ben uyandirmiyorum cunku buyume proteini uyurken salgılanır bolmuyorum uykusunu bu yuzden. Ama gece 2 den sonra yatacaksam bi kaldirip yokluyorum az acikmissa uyurken emiyor zaten.