Oldugugibibiri Bebeğimi gündüzleri çok zor uyuturum. Bugün bcg aşısı yaptırdım sabah. Aşı olduğundan beri uyuyor emip geri yatıyor. Normal mi acaba
Geceveuzay Oldugugibibiri benim oğlumda öyle olmuştu aşı olduğu gün akşama kadar uyudu ertesi gün normale dönmüştü
Oldugugibibiri Bskara_ gece uyudu mu peki böyle uyumaya devam ederse bütün gece oturacağız gibi görünüyor. Ateş yaptı mı sizde?
Oldugugibibiri Geceveuzay gece uyudu mu peki böyle uyumaya devam ederse bütün gece oturacağız gibi görünüyor. Ateş yaptı mı sizde?
Geceveuzay Oldugugibibiri yok o gecede uyudu mama için uyandı sadece ben her kalktığımda ateşini ölçtüm hiç yükselmedi