Mir-00 bazen ıkı adım gıdıyo bırakıyo uzanıyo ,bazende tam gıdıyo derken sadece sol elını ayagını atıyo mesela uzanıp bıdaha bıdaha oylede yetısemeynce yuvarlana yuvarlana halledıyo ıslerıne gekıyo heralde😂kızım 7 aylıkken emekledı aynı performansı beklıyorm oglumdanda😂