Brcstndg Gokbayes2018 ikea antilop. Bende joie var annemde ikea şimdi değilştircem. İkeayı kendime getircem. Çok hantal çünkü joie. İkea hafif ve kullanışlı.
NekwaSultan Gokbayes2018 ikea antilop modeline benziyo benimki de 2. Bebime kullaniyom cok memnunum 🤗 ucuz bise gayet is görüyor
Itsybitsyspider Gokbayes2018 mama sandalyesinde hangi özelliller aradığınıza bağlı sanırım 2 ay oldu ben çok memnunum eşim yurt dışına gitti annemlere geldim burayada getirdim terasları var hop oraya çıkarıyorum pikniğe bile götürdük elim ayağım oldu be nim
Emy Aynen öle arkadaslar dogru söyluo ben chicco nun mama sandalyesini aldım 700 lıraya çok güzel mama sandalyesi fakat hiç grerk yokmuş ikealar gayet iş göruo istediğin yerde taşı yani bencede çok pahalı bişey bakmama gerek yok