Mucizemsin21 canım biz özelde yaptırfık lokal anestezi ile devlette naasıldır bilmiyorum 🙄
Öncesinde popodan fitil şeklinde sakinleştirici yaptılar, biz her aşamasında anne baba olarak yanındaydık oğlumun. sonra pipden iğne falan yapıldı uyuşturuldu.. 10 15 dkk bekledik işleme aldılar zaten h3m sakinleştirici hem uyuşukluk oluyo hiç bişey anlamıyo bebekler.. İlk muayene esnasında ve iğne esnasında ağladı bizim oğlan o kadar..
Açlık tokluk da farketmiyor lokalde, bizde hiç sormadılar açmı tok mu emzirip gitmiştim halbu ki 🥲